.

czwartek, 12 lutego 2015

.



Hej, nazywam się Jagoda moją wielką pasją  jest fotografia i temu też głownie  będzie poświęcony ten blog. Mam 17 lat, uczę się w 2 kl, LO a fotografią interesuję się od ok. 3 lat . Do niedawna moje zdjęcia trafiały jedynie do szuflady a pozowała mi jedynie natura, jednak coś się we mnie przełamało, zmieniło i postanowiłam coś zmienić. Myślę ,że publikując moje zdjęcia, jednocześnie wystawiając się  na krytykę mogę zajść dalej. Co do zamieszczanych postów, hm mam masę nauki i postaram się dodawać jakieś nowości przynajmniej raz w tygodniu. Od poniedziałku zaczynają się ferie więc przez 2 tygodnie może będę tutaj częściej obecna. Czym kieruję się podczas robienia zdjęć ? Uważam ,że najważniejsze jest to aby na zdjęciu zostały ukazane emocje. Dobre zdjęcie to takie na którym modelka jest zwyczajnie sobą.  Mam wiele pomysłów oraz wielką chęć na to co robię, mając aparat w rękach czuję się sobą. Moje doświadczenie jest niewielkie, jednak każdy kiedyś zaczynał od zera. 
*
*
*

Z racji tego, że dzisiaj mamy tłusty czwartek przybywam do was z pączkowym początkiem, i mam nadzieję ,że waga po pączkach się nie podniesie  :) 
Miłego wieczoru :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz